dilluns, 2 de gener del 2017

DINÀMICA D'AVALUACIÓ

Família, el quadrimestre ja s'acaba. Amb el seu fi vénen les avaluacions, els aclaparaments, les preparacions d'exàmens...

Avui us volem explicar la dinàmica d'avaluació realitzada en aquesta assignatura. Dinàmica innovadora i original que a continuació us anem a explicar.

Primer, Carles, el professor, va repartir un foli en blanc a cada membre del grup. En ell, havíem d'escriure en una cara algun aspecte positiu de l'assignatura i en l'altra algun aspecte negatiu o millorable d´aquesta.

L´activitat era guiada per el mestre.A continuació ens alçàrem tots i totes i començàrem a donar voltes al voltant de l'aula, deixant en un determinat moment (quan ho deia Carles) el nostre paper escrit damunt de les taules.

Continuàvem donant voltes, llegint allò escrit pels nostres companys i companyes... fins que en un altre determinat moment, agafàvem un foli qualsevol i escrivíem alguna cosa més al que ja estava plasmat en el paper. Completar frases, posar un altre punt de vista diferent... així en dues ocasions.

Finalment, vam tornar al nostre lloc amb un paper escrit.

I...Ara és quan ve la sorpresa!

Havíem de compondre una cançó o escriure una poesia amb allò que estava escrit en el paper.

Al principi el grup es va quedar una mica parat i sorprés, però poc després es va trencar el gel i els membres del mateix van anar desfilant recitant les seues originals poesies o cantant la seua original composició musical.

Sense dubte, aquest tipus d'activitats hi ha gent que li agrada més i unes altres que menys però si alguna cosa és certa és que els riures estan assegurats. Es dóna un toc d'humor a alguna cosa tan important com és l'avaluació.

Per açò, nosaltres ho volem integrar en el bagul de recursos que tenim per a treballar amb diferents col·lectius.

Sens dubte, una activitat divertida, de cohesió grupal i molt però que molt amena.


Ens veiem pronte!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Big Yellow Pointer Light Orange Pointer